Klacht: Beschadigde aankoop

op 23 juni 2021 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Op 08/05 heb ik een hoekalon aan gekocht bij Seats Sofa’s, afhaling op 22/5 en met eigen vervoer naar huis gebracht. Bij het uitpakken van de hoeksalon zag ik dat de salon op de achterzijde beschadigd is op 2 plaatsen, 1 beschadiging van het leder en 1 scheur. De scheur was al aanwezig aangezien wij met onze handen de verpakking hebben verwijderd. Ik heb toen melding gemaakt van deze beschadiging. Ik kreeg als antwoord dat ik zelf de hoeksalon moest aanbieden in de winkel op 29/6. Ik moet dus no 2 x vervoer betalen voor een sofa die al beschadigd was. Ik heb toen melding gemaakt op 30/5 dat ik geen vervoer heb en dit de fout van de firma was dus ze moeten de salon zelf komen ophalen en een nieuwe leveren of de salon komen ophalen en mij het aankoopbedrag terug betalen. Tot op heden heb ik nog steeds geen reactie gekregen op dit bericht.

Gewenste Oplossing:

Ofwel leveren ze mij een nieuwe onbeschadigde sofa ofwel betalen ze mij het aankoopbedrag terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

1 maand geleden - Beste mevrouw de Neve, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij lossen dit graag met u op. Kunt u uw klacht en ordernummer doorsturen naar [email protected]? Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Angela - Seats and Sofas

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 01 juli 2021 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mevrouw Henar,

Wat fijn u telefonisch gesproken te hebben en dat wij met u samen een goed gesprek te hebben gehad waarin beide partijen eens zijn geworden dat de klacht is afgehandeld.
wij hopen u naar tevredenheid te hebben toegesproken.

Met vriendelijke Groeten Seats and Sofas Team After Sales service afdeling

Alle klachten die gemeld zijn door Evy De Neve