Klacht: beschadigd pakket

op 13 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 september 2016 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Andre,

Erg jammer om te horen dat de inhoud van de zending beschadigd bij u is aangekomen. Goed dat u dit meldt, maar dit zal door de afzender aangekaart moeten worden en die zal hiervoor een claim in moeten dienen bij DHL. Graag ontvangen wij vanuit de afzender de volgende gegevens:
- Claimformulier
- Bewijs van waarde van de inhoud. In het geval van een tweedehandszending dient de mailovereenkomst als bewijs van waarde. Daarnaast kan een kopie van het rekeningoverzicht als waardebewijs dienen.
- Foto’s van de schade

Hoop u zo voldoende ingelicht te hebben.

Met vriendelijke groet,

Tom
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Andre Hannewijk