Klacht: Beschadigd bed

op 12 augustus 2020 over Beter Bed in de categorie Bedden

Retteketet voor ons nooit meer Beterbed !!!
Op 1 juli hebben mijn vriend en ik een nieuw bed ontvangen van deze firma waar ik eerder zonder problemen een bed had aangeschaft. Tijdens de montage van de monteurs ontdekte wij dat er beschadigingen op het bed aanwezig waren. Zoals in de voorwaarden vermeldt staat hebben wij dit direct gemeld aan de monteur die het afdeed als lijmresten, als het dat toch niet bleek te zijn mochten we contact opnemen met de klantenservice. Op 2 juli heb ik mijn eerste mail gestuurd met daarin de uitleg en ook mijn adres gegevens, er werd gevraagd om aanvullende info. Deze direct doorgestuurd. 13 dagen later nog steeds geen reactie dus wederom contact opgenomen. 16 juli kreeg ik bericht dat ze de beschadigde onderdelen (hoofdbord, en zijkanten van het bed) graag wilden vervangen of ik nogmaals wilde aangeven om welke onderdelen het ging zodat er een afspraak ingepland kon worden. DIRECT gereageerd. 29 juli nog altijd niets gehoord dus weer gemaild met het verzoek graag binnen 5 werkdagen een afspraak in te plannen. Wederom tot op de dag van vandaag GEEN reactie. Service verlenen tijdens de verkoop van een bed van €1400 gaat goed, maar de service als het niet in orde is WAARDELOOS! Erg teleurgesteld.

Wanneer beter bed zich aan de afspraken houd, de schade wordt opgelost en we een compensatie krijgen voor de slechte service!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 12 augustus 2020 om 10:20 geantwoord

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling genomen via een ander kanaal en komen zoals afgesproken de beschadigde onderdelen omruilen op 30-09-2020.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u ons bereiken via 0413 - 33 88 00.

Beter Bed
Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]