Klacht: Beschadigd bankstel geleverd

op 20 juli 2016 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

9 april een 2 en 3 zits bankstel gekocht twv €3000.
15 juli jl opgehaald, thuis uitgepakt,op tien plaatsen beschadigd ,dus terug gebracht. Zij lateen nog weten wat zij er aan gaan doen!
Onze vraag was of wij dan die €500 die wij als voorschot hadden gegeven bij het bestellen konden laten staan, maar dat we dan wel die €2500 die we die middag betaald hadden,terug konden krijgen.
Is niet mogelijk zeggen ze! Zoveel hebben ze niet in kas.
Nu hebben we dus en geen bankstel en het volledige bedrag betaald!
Volgens mij mag dit helemaal niet.
Als ze failliet gaan, zijn wij dus ons geld kwijt!

Ik ben tevreden als ik mijn €2500 terug krijg en die gewoon weer netjes betaal bij het ophalen van het bankstel.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Heeft op 20 juli 2016 om 11:00 geantwoord

Het bankstel is vrijdag terug gebracht en er zou deze week zsm contact opgenomen worden!
Week 30 is weer een week later!

Reactie van de melder van de klacht Bram van Hulst

3 maanden geleden - Er is afgesproken dat ik €2500 terug zou krijgen,tot het bankstel er weer is,maar tot nu toe nog steeds niks!

Reactie van de melder van de klacht Bram van Hulst

3 maanden geleden - De 2500€ heb ik terug, met een koopovereenkomst dat de uiterste leverdatum zal zijn week 6 in 2017. De uiterste leverdatum op de koopovereenkomst stond op week 40. Die datum willen wij handhaven! De eerste keer hebben we al 15 weken gewacht. 15 juli is het bankstel dus terug gebracht met de vraag of het met spoed behandeld kon worden, ja hoor, 6 tot 8 weken. Week 40 gaan wij mee akkoord , omdat het al met al dan nog 25 weken is, maar wij gaan niet akkoord met een uiterste leverdatum tot week 6 2017! Wij hebben daarom gemaild dat wij een schadevergoeding van €30 per dag eisen iedere dag dat het bankstel te laat geleverd wordt of ons geld terug! Zij hebben net gebeld dat dat niet hun werkwijze is en dat dat ook niet gaat gebeuren en dat wij akkoord moeten gaan met een nieuwe uiterste leverdatum, wat wij dus weigeren!

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 26 oktober 2016 om 14:13 geantwoord

Geachte,
Wij hebben begrepen dat het opgelost is voor u.

Reactie van de melder van de klacht Bram van Hulst

1 maand geleden - Weet van geen oplossing julli misschien wel ?

Alle klachten die gemeld zijn door Bram van Hulst