Klacht: Beschadigd

op 17 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 september 2018 om 12:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

wat ontzettend vervelend dat de borden beschadigd bij u zijn aangekomen. Ik adviseer u om de verzender op de hoogte te stellen van de schade. Deze kan dan met ons contact opnemen om de schade af te wikkelen. Een schadeclaim dient altijd ingediend te worden door de verzender.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door AnnemiekeN