Klacht: beschadeging brievenbus

op 24 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op zaterdag 10 juni postbezorging bezorger met auto 2 personen erin komen rond kwart over twaalf aanrijden als een paar gekke in de postauto rijden zo dicht mogelijk bij de brievenbus bijna omver duwen de post erin klep half open de helft hangt buiten de brievenbus maken de klep helemaal krom rijden weg als gekke opvrijdag ging het er ook al rauw aan toe hebben ze geen manieren meer de bezorgers

als de post netjes wordt bezorgd zonder de brievenbus kapot te maaken

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Oomen, Uit uw bericht begrijp ik dat onze postbezorger zich niet volgens procedure heeft gedragen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Om uw klacht in behandeling te nemen ontvang ik graag van u de volgende gegevens: - Betreft het uw eigen woning brievenbus? Zo ja, is de schade te herstellen? - Betreft een een oranje brievenbus? Zo ja, wat de is de locatie van deze brievenbus? (www.postnl.nl/locatiewijzer) Als u de aanvullende gegevens niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw melding op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 15:16 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Oomen,

Heeft op 03 juli 2017 om 17:41 geantwoord

We hebben aanvullende info aangeleverd.
Waarschijnlijk niet bij jullie aangekomen.

Is onze eigen brievenbus van Brabantia. Beschadigd en verbogen door de post bezorger die te lui is om uit zijn auto te komen.
Brievenbus sluit slecht, de brievenbus was pas 2 jaar oud.

Alle klachten die gemeld zijn door oomen-dankers