Klacht: berzorger

op 12 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De eerste keer dat het pakket bezorgd zou worden, was ik niet thuis op zich geen probleem aangezien het altijd bij de buren wordt geleverd. Dat is een winkel en die is sowieso open dus ik zie geen reden waarom dat daar niet geleverd is. De tweede keer dat het bezorgd wordt zou de volgende dag zijn tussen 11.00 en 13.00. Dan ben ik expres voor 10.45 thuis gekomen, ligt er weer een brief in dat er niemand thuis was. Dus het pakket was niet bezorgd op de tijd die aangegeven was en WEER niet bij de buren. Terwijl ik het pakket voor de volgende dag nodig heb en kan ik het pas morgen vanaf 15.00 ophalen bij een postnl punt.

Gewenste Oplossing:

Dat het pakket geleverd wordt tussen die tijd die aangegeven wordt door PostNL zelf, want nu moet ik weer wachten tot morgen en moet ik er nog zelf om

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 september 2017 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Joosse,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger u tweemaal gemist heeft om het pakket te bezorgen.

Ik begrijp dat het erg frustrerend is dat het steeds niet lukt om de zending te kunnen ontvangen. De tijden die er worden aangegeven zijn altijd een indicatie. Een bezorger kan altijd eerste of later zijn door omstandigheden.

Ik verwacht dat u ondertussen de zending heeft ontvangen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door AnnJ