Klacht: Berzorger zegt weer dat ik niet thuis ben!!!

op 14 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht al een aantal weken op een pakketje. Door de jaren heen is er al erg vaak wat mis gegaan wanneer ik een pakketje via DHL zou ontvangen. Ik begin dan ook al met mijn ogen te rollen als ik ergens iets bestel en ik zie dat het door DHL geleverd wordt. Indien de optie er is kies ik altijd voor een andere courier.

Nu weer zo het geval ik krijg weer de bekende mail met de mededeling dat ik niet thuis ben terwijl ik dat wel ben. Verbaasd? Nee, absoluut niet. De customer service is nooit echt behulpzaam en kan nooit iets voor mij betekenen, ik moet altijd maar weer het ophalen bij een ophaal punt.

Ik heb nu een nieuwe bezorgafspraak gemaakt maar het is maar te zien of het morgen wel zal worden geleverd.

Echt mensen doe hier eens wat aan.

Deze klacht haalt waarschijnlijk ook weer niks uit maar alles om dit kutbedrijf in een slecht daglicht te zetten.

Do. Your. Job.

Wanneer de bezorgers is hun job doen! Ben gewoon thuis al de hele dag!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 mei 2020 om 12:29 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u een onterechte niet-thuisscan heeft gekregen. Dat is zeker niet de bedoeling. Goed dat u het even bij ons aangeeft. Waar het is misgegaan, durf ik niet te zeggen. Zo ver ik kan zien, is de zending op uw adres afgescand.
U meldt dat het vaker bij uw voorkomt. Ik zie op uw adres echter verder alleen maar zendingen die met de eerste poging zijn afgeleverd.
Ik ga er dan ook vanuit dat dit verder niet meer voor zal komen. Mocht het toch nog misgaan, dan horen we het graag van u.

Jasmin
DHL Parcel Webcare

Heeft op 14 mei 2020 om 12:38 geantwoord

U bedoeld de ene keer dat het is gelukt vorige week? Dat was inderdaad een verassing en meevaller, ik heb het over langere periodes dat het mis gaat en het kan zijn dat dat langer geleden is ja.

Verder een bijdehante opmerking, als u echt de mogelijkheid had om terug te kijken (ver terug te kijken want ik mijd dhl al jaren als het mogelijk is) dan zou u kunnen zien dat ik vaker gebeld heb en een klacht heb ingediend.

Ik heb een nieuw bezorgmoment voor vandaag aangevraagd gisteren en ik hoop echt dat ik deze krijg. Ik vertik het om het op te gaan halen bij een ophaal punt terwijl ik gewoon thuis ben.

Het is best kwalijk dat de klantenservice eigenlijk geen service biedt en dit maar moet aanhoren want als mijn pakket weer op een ophaalpunt is gegooid dan kunnen jullie niks doen en moet ik het weer gaan ophalen.

Kijk even naar de klachten die jullie binnen krijgen en doe er eens wat mee, jullie facebook staat vol met dezelfde klacht.

Verspilde moeite dit.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolevdjagt