Klacht: Beroerde service

op 03 juli 2017 over Kemkens Installatiebedrijf in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31-10-2016 een klacht gemeld over een lekkende ketel.
Mijn ouders zijn beide gehandicapt en kunnen beiden niet zo makkelijk de trap op.
De ketel heeft inmiddels zovaak gelekt dat heel de trap naar de gort is.
Hout gescheurd, vloerbedekking weg.
De ene monteur zegt dit en de andere dat.
Bijna alles is inmiddels vervangen in de ketel, we zeiden ook al hang er maar een nieuwe ketel neer maar nee dat kan niet. Huurcontract enzo. De monteurs zeggen zelf dat het een baggerketel is.
Al heel vaak contact gezocht. Mevrouw u wordt terug gebeld. Maar je begrijpt het al, we worden niet terug gebeld en informatie wat betreft de klacht heb ik ook nog steeds niet gehad.

Kortom klantvriendelijkheid en een nette afhandeling hebben ze nog nooit van gehoord.

Ben zo klaar met dit bedrijf.

Heb zojuist weer een klacht ingediend en ben benieuwd hoelang het dit keer duurt voordat ik iets van hun hoor.

Gewenste Oplossing:

Met een andere ketel en dat hun de schade aan de trap gaan laten herstellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kemkens Installatiebedrijf over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Stokkie79