Klacht: Bericht niet thuis, gewoon geen zin om te bezorgen

Pz77 op 11 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit hier al de hele dag te wachten op mijn pakket, en krijg zojuist een bericht dat ik het pakket morgen zelf in het dorp moet gaan ophalen omdat de bezorger me gemist heeft. Volslagen leugen, ik zit hier gewoon bij de voordeur en er is niemand geweest. Dit is al de zoveelste keer, ik vind dhl echt met afstand de slechtste bezorgdienst ooit. KANSLOZE BENDE!

Een eerlijk excuus, snelle bezorging alsnog van mijn pakket, en in het vervolg gewoon geen leugens meer vertellen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 september 2021 om 14:44 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

Wat vervelend dat u onterecht een niet-thuis melding hebt gehad. Ik durf niet te zeggen wat er precies mis is gegaan, aangezien u wel thuis was. Het spijt me dat u hierdoor langer op het pakket hebt moeten wachten. Ik heb even gekeken op uw adres en ik zie dat de vorige pakketjes tijdens de eerste leverpoging zijn bezorgd. Ik vermoed dan ook dat dit een eenmalige fout is geweest van onze bezorger. Mocht het de volgende keer weer niet goed gaan, laat het dan vooral opnieuw aan ons weten. Mijn excuses voor al het ongemak.

Sam
DHL Parcel E-care

Pz77

Heeft op 11 september 2021 om 14:48 geantwoord

Het vorige pakketje was helemaal niet bij de eerste afspraak bezorgd. Toen kreeg ik ook een e-mail dat ik niet thuis was. Heb ik nog contact over gehad, en toen werd gezegd dat de leider van het distributiecentrum zonder enige kennisgeving had besloten dat het pakketje wel op maandag in plaats van zaterdag bezorgd kon worden. Dat e-mailtje kon niet verklaard worden door de telefoniste, maar het was wel degelijk verkeerd. Ik heb in het verleden al vaker contact gehad over onterechte niet thuis meldingen, en elke keer wordt gezegd dat het zo vervelend is een dat jullie ook niet weten wat er gebeurd is. Geen compensatie, geen oplossing, niks.

Alle klachten die gemeld zijn door Pz77