Klacht: Bericht dat ik niet thuis was maar was er wel…ook geen bericht in brievenbus

op 04 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag wederom bericht bij track & tracé dat ze langs zijn geweest maar mij niet thuis troffen, terwijl ik de hele dag thuis was! Er ligt ook geen kaartje in mijn brievenbus.
Dit gebeurt inmiddels zo vaak, dat ik bij bestellingen inmiddels al vraag of de verzender het pakketje bij een afhaalpunt laat bezorgen.
Het is ook hinderlijk dat ik hierover geen klacht per email kan melden bij PostNL, enkel twitter of (overdag) bellen.

Dat de algehele bezorging in onze buurt eens onder de loep wordt genomen en deze aanzienlijk gaat verbeteren.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 04 augustus 2017 om 15:17 geantwoord

Geachte heer Ramkema,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u er veel vaker last van heeft dat bezorgers aangeven dat u niet thuis zou zijn geweest, terwijl u dit wel gewoon was. Zo ook voor bovenstaand pakket. Ik kan me voorstellen dat u hier goed klaar mee bent en wil u hiervoor dan ook in ieder geval mijn oprechte excuses aanbieden.

Wat ik inmiddels voor u heb gedaan is een nieuwe klacht indienen. Hierin heb ik duidelijk aangegeven dat dit niet de eerste keer is dat dit is voorgekomen en dat u er absoluut niet van gediend bent dat de bezorger bij u langs komt. Omdat dit intern besproken wordt ontvangt u hierop geen terugkoppeling. Mocht u echter toch meer willen weten over de afhandeling, neem dan na de 8e nog even contact met ons op. Dit mag eventueel via de reguliere klantenservice. Wanneer u in het keuzemenu over uw vraag alle bovenste opties aanklikt op onze website is bijvoorbeeld ook de chat beschikbaar.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Heeft op 04 augustus 2017 om 15:32 geantwoord

Het is toch weer zeer klantONvriendelijk dat het geheel intern afgehandeld gaat worden en ik geen terugkoppeling ontvang...mocht ik toch wat willen weten inzake de status, dan moet ik (als klant) wederom het initiatief gaan nemen....pffff, dan begrijp je het als bedrijf niet volgens mij.

kopie van tekst PostNL:

Alle klachten die gemeld zijn door Udo.ramkema@brickmanagement.nl