Klacht: Bereikbaarheid en duidelijkheid, zeer onprofessioneel!

op 06 oktober 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb een probleem met mijn telefoon, maar uit de beschikbare informatie die ik heb wordt het niet helemaal duidelijk of de schade wel of niet gedekt wordt. Om hier meer informatie over te krijgen heb ik een e-mail gestuurd met een hele duidelijke omschrijving van het probleem.
Vijf (!) dagen later kreeg ik een e-mail met dezelfde standaard informatie zoals op de website. Totaal geen toegevoegde waarde dus. Op die e-mail heb ik gereageerd om aan te geven dat ik meer informatie wil.
Na nogmaals vijf dagen kreeg ik een e-mail waar in werd aangegeven dat ze mij hadden proberen te bellen (ik heb echter geen gemiste oproepen) en omdat dat niet lukte, of ik hun dan maar wilde bellen.
Na drie keer het keuze menu te hebben doorlopen omdat het zeer onduidelijk is (terug gaan kan ook niet, de enige optie is ophangen en opnieuw bellen) kreeg ik vervolgens van de dame op het bandje te horen dat ik mijn vraag ook schriftelijk in kan dienen! Heel grappig.
Op dit moment hang ik al bijna tien minuten in de wacht en krijg ik de te horen dat de gemiddelde wachttijd meer dan zes minuten bedraagt. Ik heb deze hele klacht kunnen schrijven voor ik überhaupt iemand aan heb gesproken.
Ik ben onderhand al 11 dagen bezig, en heb nog niet eens een claim in kunnen dienen… Dit schept niet erg veel vertrouwen en zorgt er voor dat ik sterk overweeg om niet weer een nieuw telefooncontract bij T-Mobile af te sluiten als ze met deze verzekeringsmaatschappij samen werken.

UPDATE:

Na ruim een kwartier in de wacht kreeg ik iemand te spreken. Ze vertelde me dat ik beter bij T-Mobile kan zijn, en niet bij hun. Het helpt niet veel, maar het is tenminste een antwoord waar ik verder mee kan.
Onbegrijpelijk dat een van haar collega\’s me dit niet eerder via e-mail kon vertellen.

Dat mijn telefoon het weer doet.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 07 oktober 2016 om 12:37 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Foppen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Een medewerker heeft geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen, echter zonder succes. Ik verzoek u vriendelijk om zélf telefonisch contact met ons op te nemen voor het indienen van een schade claim, kiest u in het hoofdmenu voor de optie claim indienen.

Tevens kunt u ook online de claim indienen via de volgende link: https://ace.selfservice.dynasure.nl/login

Excuses voor het ongemak!

Wecare team Dynasure

Bericht van Dynasure

2 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Foppen, Wederom hartelijk dank voor uw bericht. De schade dient u telefonisch of online te melden. Dit kan niet via Wecare. In het vorige bericht is aangegeven hoe u online een claim kunt indienen. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynasure

Heeft op 07 oktober 2016 om 15:20 geantwoord

Lezen jullie überhaupt wel wat klanten schrijven? De reactie die gestuurd wordt is op geen enkele manier van toepassing.

Alle klachten die gemeld zijn door SammyF