Klacht: Bereikbaarheid en afleveren pakje

op 06 augustus 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren stond dat het pakje tussen 8.00 uur en 18.00 uur zou worden afgeleverd. Er is niets gekomen. Ook vandaag wordt er gezegd dat het pakketje tussen 8.00 en 18.00 bezorgd wordt. Verder zijn jullie telefonisch verschrikkelijk te bereiken. Wat een hoop gezeur aan die telefoon. Wij willen gewoon een medewerk(st)er spreken als wij bellen. De wachttijden zijn aan de telefoon niet normaal. Neem meer personeel in dienst. Wat een aanfluiting PostNL.

Meer mensen in dienst nemen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 06 augustus 2020 om 13:14 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht brievenbuspakje en de bereikbaarheid van de telefonische klantenservice. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u zich afvraagt waar uw brievenbuspakje blijft. PostNL streeft ernaar brievenbuspakjes de eerstvolgende bezorgdag (di-za) te leveren. Door drukte en eventuele vertraging lukt dat helaas niet altijd. Daarom wordt er een uiterste levertermijn van vijf bezorgdagen aangehouden. Uw pakje is op maandag 3 augustus bij ons aangeleverd. U kunt het daarom tot en met aanstaande zaterdag, 8 augustus, in de brievenbus verwachten. Ik zie echter dat de bezorger vandaag, donderdag 6 augustus, met het pakje onderweg is.

Wat betreft de wachttijd bij de telefonische klantenservice; er bestaat altijd een kans dat u enige tijd moet wachten. In deze drukke tijden heeft dat ook niet beslist met wel of niet voldoende personeel te maken. Mocht u geen tijd hebben om aan de lijn te blijven hangen, dan kunt u ook een Facebook of Twitter bericht sturen via de daarvoor bestemde pagina's.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door angel