Klacht: bereikbaarheid

J.C.M. van den Berg op 18 december 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het niet bereikbaar zijn van een afdeling klantenservice (als die al bestaat) is natuurlijk de grootste klacht. Zelfs personeel van de postagentschappen blijven het antwoord schuldig op de vraag or er een PostNL klantenservice bestaat. Reeds eerder voorgestelde oplossing: schrijf voor elke klacht een brief aan de directrice, mevrouw Herna Verhagen.

Gewenste Oplossing:

Een klachtenservice van PostNL, eenvoudig te vinden op de home-page website, en een telefoonnummer dat snel wordt beantwoord, enveneens op de homepage van de website.
Tevens moet dit informatie bij het personeel, en moet het personeel zelf klachten kunnen behandelen.
Welke minister gaat hier eigenlijk over?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door J.C.M. van den Berg