Klacht: retourneren

op 04 december 2011 over benefit-shop.nl in de categorie Internetshops - Fitness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een slechte ervaring met benefit-shop.
Hebben een een product besteld en willen dat omruilen. Bij hen betaal je dan in totaal 17,95 aan verzendkosten.
Ook moet je binnen 7 dagen ruilen, terwijl volgens mij de wettelijke termijn al een paar jaar 14 dagen is.
Tja daar kom je natuurlijk achter als het te laat is.
De reactie van benefit-shop is:
Dat je dat hebt bij internetwinkelen, dat dat de voor-en nadelen zijn.
Erg arrogant natuurlijk.
Voor mij de laatste keer dat ik daar heb besteld en een product van 15 euro, dat kan ik dus niet retourneren in de praktijk, kost meer dan houden.

Gewenste Oplossing:

Dat ik het product gewoon terug stuur en dat zij de kosten op zich nemen van het opnieuw opsturen.

Alle klachten die gemeld zijn door vonnemon