Klacht: Prepaid Matstercard

op 05 maart 2013 over Benchmarke​r in de categorie Creditcards

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is dat ik sinds december 2012 een aanvraag had ingediend voor een prepaid mastercard. Tot op heden is er nooit een kaart ontvangen. Ik heb meerdere malen gemaild met dit bedrijf en meerdere malen verzocht om mijn 80 euro terug te storten die van mijn rekening is afgeschreven tot op heden niks ontvangen. je krijgt elke keer standaard een mail terug dat ze mijn gegevens hebben doorgestuurd naar de accounting en vreemd dat ik niks heb ontvangen. Dit is puur oplichterij en ik vind dat de Nederlandse Staat zulke organisaties een boete moet opleggen en op de zwarte lijst zetten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik deze bedrijf Benchmarker die bereikbaar is onder telnr 035-6229509 via de media wordt ontmaskert en dat de Nederlandse Staat gaat ingrijpen. En alle gedupeerden moeten hun gelden terug krijgen inclusief de immateriele schade.

Alle klachten die gemeld zijn door omara