Klacht: Benchmarker card begin er nooit aan

op 25 februari 2013 over Benchmarke​r in de categorie Creditcards

Ik wil iedereen waarschuwen voor de praktijken van Benchmarker en die tevens hier melden.In de 1e instantie boden ze een prepaid Mastercard aan.Daar kwam niks van terecht.Wat ze wel deden was mij een incassobureau op mijn dak sturen omdat ze die 80 euro per se van mij wilden vangen,Na betaling werd ik nog bedreigd door dat bureau voor de administratiekosten, ja die 80 euro aan Benchmarker was niet genoeg zeker.En ze doen er niets voor.Elke vraag wordt beantwoord met een verwijzing naar Neteller en die doen net zo goed niets.Waardeloze actie dus. Ik heb op aanraden van de juridische afdeling van de bank opgezegd(dus voor over een jaar vast) en ze verboden 1 cent van mijn rekening te incasseren want dat is wat ze willen.En mijn 80 euro wil ik terug. Dus ga niet in zee met Benchmarker, je bent je geld misschien kwijt en je hebt er niets voor.Ja een hoop ellende en een onoprechte mailtjes die verwijzen naar Neteller en daar weten ze zogenaamd ook van niks. Oplichters dus.

ik wil mijn geld terug en de Card geannuleerd.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Benchmarke​r

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Benchmarke​r nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door star1944