Klacht: Benadeeld

op 05 juli 2012 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben pas met mijn dochter naar Portugal gereisd.
Ik had bij easyjet geboekt.
Heen op maandag 25 juni en terug op vrijdagmorgen 29 juni.
Heen ging de reis voorspoedig en waren op tijd in Portugal.
We waren bij mijn vriendin toen ik een mail kreeg dat mijn terugvlucht voor vrijdag niet door kon gaan door stakingen.
Dus ik een andere vlucht geboekt met Transavia.
Maar ik had ook een hotel geboekt voor de donderdagavond in Lissabon.
Want onze vlucht ging om 06.30 s’morgens dus ik moest donderdag bij mijn vriendin weg en dan 230 km rijden naar lissabon. Even nog wat slapen en dan om half 5 op de vluchthaven zijn.
Deze hotelkosten krijg ik dus niet terug van easyjet.
Maar moet hem wel betalen omdat ik hem niet meet op tijd kon afboeken. Weg € 66,00.
Mijn terug vlucht voor 2 pers kostte 256,00.
Ik krijg terug van easyjet mijn gecancelde vlucht van ong 96,00. Dus blijft er voor mij wel weer een meerprijs van 210,00 open. Ik heb ze een brief gestuurd dat ik ook wil dat ze mij de hotelboeking terug betalen omdat ik er niks aan kan doen dat zij mijn vlucht cancelen.
Maar nee hoor!!! Krijg alleen mijn vlucht betaald.
Het is de laatste keer dat ik bij easyjet boek.
Vind dat ze een slechte naservice geven. Als je boekt kan alles maar als er iets fout loopt dan zijn ze niet te vinden.
Duizend excuses maar betalen ho maar!!

Gewenste Oplossing:

Nou het mooiste zou zijn dat zij de nieuwe vlucht betalen en het hotel, maar ja dat doen ze niet dus.

Alle klachten die gemeld zijn door gerdaboer