Klacht: ben niet mee eens met de contrakt

op 04 oktober 2011 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

hallo.

ik heb een klacht in gedien waarom ,want ik heb 1abonnement afgesloten bij jullie en eentje bij hi, en nu krijg ik tehoren dat allebij op 1 klantenummer kom te stan,en ik ben niet mee ineens want toen ik de abonnement heb aan gesloten bij hi hebben ze me niks over gezegt en nu inees is het zo geworden,ik heb de eerste keer gebelt toen ik een rekening heb gekregen met alebij betaling gekregen ik heb gevraagt dat ze willen deze 2 apart voor me kunnen zeten want die van kpn is van mij maar die van hi is van mij broer,hebben ze gezegt we gaan dat doen maar dat is aleen gebeurt met de betaling maar niet mer de klantenummer,ik heb nog een keer gebelt zouden ze voor me doen maar is ook niet gebeurt dus ik dacht ok kom tog goed maar nee hoor,ik heb in agustes mij telefoon laten blokkeren want mij bb was gestolen,en daarna heb ik niet meer betaal terwijl ze gewoon rekening voor me sturen en hoger dan toen mij toestel was open,ik dacht ik ga die bedracht niet betalen want ik heb die toestel niet eens meer dus ik dacht ik laat ze gwn bij deurwarder sturen en dan doe ik wel een regeling met hun,maar die van hi dus van mij broer ben ik wel blijven betalen want met die was niks mis en hij is iemand die niet eens bel met zijn toestel dus hij had een bedraag van 85euro nog tegoed,maar nu kom de probleem ze hebben mij broer zijn toestel ook dicht gedaan,waarom doordat ik heb mij toestel niet meer betaal en alebij zijn op mij naam,dus ik heb gebelt om te vragen waarom terwijl die toestel van hi geen openbedracht heeft en hij heeft zelf tegoed op zegt die mevrouw tegen mij ja u betaal niet dus je broer word nu de duper van,ik dacht bij mij zelf zo gaat het dan dus 1toestel is niet betaal makelijk voor jullie om de andere ook dicht te doen dus jullie nemen wel de geld wel maar tog blijf de toestel dicht en dat vind ik niet eerlijk want al die geld die hij heeft betaal is zo maar weg.ok mij moeder heeft gebeld om te vragen dat mij broer de toestel op zijn naam kan zeten hebben ze gezegt van wel,maar ik moet het zelf doen want het is op mijn naam,dus ik bel een dag later zegt een mevrouw tegen mij kan niet dus ik bedoel wat is dit nouw is van wel daarna van niet ik vind het niet leuk meer,dus jullie sluiten 1 abonnement af terwijl deze gewoon wordt betaal.en jullie zien de 2anonnementen als 1overeenkomst,ben ik niet mee eens omdat er 2keer aanbod en aanvardig is geweest.dus 2 overeenkomsten.maar de maneer waarop je word afgeweze vind ik niet pretig want nu zit mij broertje zonder toestel doordat jullie hebben 1klantenummer gebruik en ik vind als kpn met hi samenn werk dat ze moeten duidelijk tegen je zegen als je 1van kpn heeft en 1van hi dat het samen op 1klantenummer terecht kom voor dat je een abonnement aansluit want aan tekort aan informatsi zit ik nu met 2bedracht om te betalen terwijl de andere wel nog tegoed op zit dus ik vind zonder van de geld van mij broer,ik dacht altijd dat kpn de beste was maar nu twijfel ik wel want ik ben wel telurgestel in jullie geworden.gr jennifer

dat ze kunnen mij broertje zijn toestel van hi open kan maken maar op zijn eigen naam want nu stad het op mijn naam of de tegoed van mij broertje terug kan geven van al die tijden die ze heeft wel betaal terwijl zijn toestel dicht was geweest.dat voor mij is een goeie oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door maikel32