Klacht: Ben al langer klant en wil overstappen!!!!

op 04 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik ben al een paar jaar helaas klant bij ziggo, toen ik vorig jaar wilde overstappen kreeg ik ineens een telefoontje van iemand van het ziggo klantenservice met de vraag of ik wilde blijven als het goedkoper kon! Ja dat wilde ik wel, er veranderde niet veel volgens hem. Mijn kinderen konden nog steeds on demand kijken alles werkt nog steeds, ineens kreeg ik een ander kastje thuis, ik werd al kwaad want wat bleek alle zenders bijna weg geen on demand meer en korting?? Kom op zeg alles was foetsie!!!
Ik heb toen gebeld en het zou weer veranderd worden naar mijn vorige abonnement dit zou worden geannuleerd!!
Nu wil ik graag overstappen omdat ziggo denkt internet telefoon en tv met een gouden randje te hebben, en ik me gigantisch in de schulden kom door dit bedrijf met gigantisch hoge prijzen!
En dan heb je zogenaamd een korting en kon het goedkoper!!!
Kreeg ik net iemand aan de telefoon die me gewoon afwijst op het overstappen! Ik ben net weer klant volgens ziggo en ik kan niet overstappen pas december omdat ik een nieuw contract ben aangegaan! Wtf!!! Dat was geannuleerd en dat was allemaal weer goed gekomen werd mij aangegeven!!! Ik wil hier echt NU vanaf! Wil nooit nog een abonnement bij ziggo, hoe kunnen jullie mensen zo vies behandelen!

Als ik kan overstappen naar telfort per direct. Maand opzegtermijn is prima maar wil geen abonnement meer bij ziggo! En ik wil dat als je iets annuleer het ook geannuleerd wordt!!! Dit is slecht!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht skeela12

3 maanden geleden - Mijn klacht is inmiddels opgelost via Facebook, dus het is klaar zo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door skeela12