Klacht: Beltegoed van 777 euro kwijt

op 03 november 2011 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb mijn abonnement verlengd van T-Mobile en er was een resterend bedrag van 777 euro over, nu ben ik dat geld zo maar kwijt.Dit vind ik gewoon pure diefstal, ik blijf klant en ik verleng mijn abonnement met hetzelfde nummer. Dit kan toch gewoon niet waar zijn. Ik heb nog 3 abonnementen lopen bij hetzelfde bedrijf, maar die haal ik nu een voor een weg.
Als ik een maand niet zou betalen, dan is de wereld te klein en dreigen ze met deurwaarders en zo, en nu in mijn geval jatten ze zomaar even ruim 700 euro.
Ik kan er tenslotte niets aan doen dat zij geen flex abonnementen meer hebben. Ze dwingen je dus om over te stappen naar een ander abonnement.

Zo te zien ben ik niet de enige met dit probleem, dus dat is lekker verdienen voor de directie van T mobile. Ik ben dus vreselijk PISSIG om dit beleid.Er moet iets aan te doen zijn en ik laat het ook niet zo maar rusten. Waarschijnlijk ga ik de media opzoeken en ook een klacht indienen bij de geschillencommissie.

Ik wil dat ze het geld op een van mijn andere telefoons zetten, dat is toch echt niet te veel gevraagd. Ik blij en zij behouden een klant. Ik begrijp heus wel dat ze het geld niet terug storten, maar kom in ieder geval met een oplossing, waarmee ik zou kunnen omgaan.

Alle klachten die gemeld zijn door irened