Klacht: beloven maar niet nakomen en fax nummers die niet werken

op 05 februari 2018 over FBTO in de categorie Verzekering

ik heb geprobeerd een fax te versturen aan de raad van bestuur van FBTO, en aan alle fax nr’ s die op internet aangegeven staan als zijnd behorend aan FBTO echter deze nr’s zijn vervallen, constant in gesprek, of zelfs aan prive personen uitgegeven die NIETS met FBTO te doen hebben.

de belofte van vergoeding tot 3 x telefonische toe, van neurostimulator sokken, ivm polyneuropatie. die ineens niet vergoed worden waardoor mijn behandeling overdag stopt omdat de stickers steeds los laten tijdens bewegen

ook ben ik best tevreden met sommige helpdesk medewerkers en sters, die best hun best doen om je te laten geloven dat je klacht serieus, genomen wordt echter hun leidinggevende draait het direct terug.
want de medewerkers helpdesk hebben geen bevoegdheden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

Bericht van FBTO

8 maanden geleden - Mijn collega's gaan je klacht beoordelen. Dat kan de raad van bestuur niet. Ben je het niet eens met de afhandeling van de klacht? Dan kun je een klacht sturen naar het klachtenmanagement op directie niveau: klachtenmanagement@fbto.nl. Ben je het dan nog niet eens met de uitkomst dan kan je naar het SKGZ. FBTO Webcare

Bericht van FBTO

8 maanden geleden - Goedemorgen meneer van Herwaarde, Graag wil ik het volgende gaan doen. Er is inmiddels weer een afwijzing van de zorgafdeling. Daar is aangegeven dat wanneer je het niet eens bent met de afhandeling van de klacht je een mail kunt sturen naar klachtmanagement. Ik weet niet of dat al gedaan is. Voor de zekerheid zet ik de klacht ook meteen door naar klachtmanagement. Klachtmanagement zal namens de directie de klacht in behandeling nemen. Groet FBTO webcare

Reactie van de melder van de klacht de heer B

8 maanden geleden - beste dames en heren helaas wordt ik door FBTO al genoeg ontzegd en heb ik weer de verplichting te reageren zoals al eerder gezegd in eerdere email wordt ik door U als FBTO organisatie afgestraft omdat ik ziek ben. ik ben inmiddels 58 jaar en al sinds 10 jaar diabetes, dit wist u toen u mij aannam in uw verzekering, ik heb de afgelopen jaren in de hoek van de klappen gezeten, (bedrijf verloren, mijn werkhonden moeten verkopen, de schuldsanering in, 5 tia's gehad, geen hulp of begrip van FBTO ivm revalidatie, en ja dan wordt je wel eens boos. tuurlijk u vergoed een aantal dingen, zoals mijn pomp therapie, de insuline en de infuussets hiervoor dank. maar U als FBTO schijnt niet te weten dat polyneuropaty een gevolg is van diabetes in mijn geval type 2. volgens wikepedia staat het als volgt omschreven: Webdefinities: Polyneuropathie is een aandoening van het zenuwstelsel. Meestal betreft het meerdere perifere zenuwen tegelijk die ver verwijderd zijn van het ruggenmerg. Geleidelijk aan worden de beschadigingen aan deze zenuwen steeds erger. helaas heeft heb bij mij de voeten en handen uitgekozen waardoor ik dagelijks pijn ervaar, 24 uur per dag, 10 op de ziekenhuisschaal . u ontneemt mij een enigszins pijn beperkt leven, want u vergoed mijn aangevraagde sokken niet. ik heb een probleem al vanaf kind dat ik niet tegen de lijm kan die men gebruikt op bv ecg- plakkers, op venflons nodig voor mijn diabetes, en nu ook op de neurostimulatorstickers voor overdracht van de stroomstootjes. de foto's kan ik hier niet in kopiëren, maar na 8 uur gedragen te hebben is mijn huid rood geïrriteerd en jeukt de plek, met als gevolg weer 1 dag niet dragen dus weer een dag van pijn 10 op de schaal van 10. mogelijk snapt U als FBTO verscholen achter een telefoon, mijn probleem ik heb deze sokken nodig. van wie wilt u nu nog een verklaring hebben ? wat moet ik nog doen om u te overtuigen? geef mij aub een stukje geluk terug groet dhr B v Herwaarde gsm 0642840545

Bericht van FBTO

8 maanden geleden - Goedemorgen meneer van Herwaarde, De klacht wordt door klachtmanagement in behandeling genomen. Deze afdeling gaat reageren per mail. Zoals eerder aangegeven behandelen zij de klachten uit naam van de directie. De frustratie kan ik me zeker voorstellen. Toch wil ik je vragen om de reactie van klachtmanagement af te wachten. Groet, FBTO Webcare

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 16 februari 2018 om 09:21 geantwoord

Goedemorgen meneer van Herwaarde,

Er is telefonisch contact met u geweest. U ontvangt de eerste paar sokken op proef om te kijken wat de meerwaarde is. Dit is kosteloos. Is er een meerwaarde dan zal er een bijzondere zorgaanvraag gedaan moeten worden. Dit hebben we u ook in een e-mail aangegeven. Na ontvangst beoordelen we de aanvraag.

We hebben in de e-mail ook contactgegevens aangegeven. Bij vragen kunt u daar altijd contact mee opnemen.

Groet,
FBTO Webcare.

Heeft op 17 februari 2018 om 11:33 geantwoord

er is iemand mee bezig maar dat gaat niet in 1`dag

Alle klachten die gemeld zijn door de heer B