Klacht: belooft is belooft belcentrale

op 19 september 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

wij zijn al jaren klant van de belcentrale en hebben 15 telefoons op ons kantoor. Dat heeft jaren goed gewerkt. Nu heeft ons hoofdkwartier centraal ingekocht bij de KPN en willen wij verhuizen. Omdat wij nog langer dan een jaar een lopend contract hebben moeten wij een harstikke hoge afkoopsom betalen. Volgens de KPN is dit totaal niet aan de orde en kunnen we op basis van misleiding en slaming ons geld terug krijgen. Inmiddels hebben we een advocaat in de arm genomen maar die zegt dat Belcentrale het contract zo dicht gespijker heeft dat er geen cent op af te dingen valt. Het lijkt mij toch dat als wij goede redenen hebben om te willen verhuizen dat moet kunnen.

gratis verhuize

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 19 september 2018 om 16:27 geantwoord

Beste Frank,

Wat ontzetten jammer dat jullie weg gaan als klant bij ons, jullie zijn jaren trouwe klant geweest bij ons. Uw contract bij Belcentrale gegarandeerd goedkoper, spijtig genoeg bent u afhankelijk van het hoofdkwartier en bent u daarom verplicht om over te stappen naar KPN.
Verhuizen doen we niet, belt u hiervoor maar een verhuiswagen.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale.

Alle klachten die gemeld zijn door franksterhippie