Klacht: beloofde vergoeding niet gekregen

op 19 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Om pakje te verzenden, online label gekocht voor 9 euro , na betaling het label niet ontvangen. Wel een mail van postnl dat er wat mis was gegaan en ik voor vergoeding in aanmerking kwam.

deze mail oa van postnl onvangen. (sommige info vervangen door xxxx)

Er is helaas iets mis gegaan met uw online verzending waardoor u wellicht recht hebt op geld terug. Wij hebben uw aanvraag voor de restitutie van het bedrag ontvangen en nemen deze zo snel mogelijk in behandeling. Indien akkoord storten wij uw geld binnen twee weken vanaf het moment dat wij de aanvraag in behandeling hebben genomen, terug op het nummer dat u heeft opgegeven. U krijgt hierover nog bericht.

Uw gegevens:
Datum: 05-03-2020 13:34:50
Voornaam: N.
Tussenvoegsel achternaam: xxxxxxxxxxxxxx
Postcode: 1442ps
Huisnummer: xxx
Straatnaam: Spaarnestraat
Woonplaats: PURMEREND
E-mailadres: xxxxxxxxxx
Uw Inummer voor restitutie: xxxxxxxxxxxxxxx
Rekening op naam van: xxxxxxxxxxxx
Welke applicatie heeft u gebruikt: Online verzendservice
Ordernummer van uw verzending: 0020002976657351
Orderbedrag van uw verzending (incl. BTW): 9
Wat is de reden voor de restitutie?: Geen label gekregen
Toelichting restitutie: alles goed ingevuld en betaald, maar geen verzendlabel ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn 9 euro terug. Ik heb niets fout gedaan, postnl erkent dat er bij hun iets fout is gegaan, maar geven niet thuis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 19 mei 2020 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u nog geen restitutie heeft ontvangen naar aanleiding van uw niet ontvangen online label. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u een oplossing wenst. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil de situatie graag beter voor u bekijken. Echter omdat het niet mogelijk is via Klacht.nl privacygevoelige informatie zoals bankgegevens privé te versturen raad ik u aan contact op te nemen met de Klantenservice om een melding te maken. U kunt ons telefonisch bereiken via 088 - 22 55 555 en we zijn 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar via Facebook en Twitter. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 19 mei 2020 om 11:39 geantwoord

Bij klantenservice ben ik al 2 x geweest, en met alleen het ordernummer van de verzending konden ze mij niet helpen. Ik zou niet weten wat er veranderd is. Ik heb net nog een keer gebeld, minimaal 15 wachtenden voor mij. Dit is geen oplossing maar de zoveelste afschuif streek. Post NL je hebt mijn eerdere 2 meldingen waarop mijn banknummer staat al ontvangen . GEWOON DIE BELOOFDE 9 EURO TERUGSTORTEN EN NIET MIJ WEER AAN HET LIJNTJE HOUDEN.

Alle klachten die gemeld zijn door dinkydick