Klacht: Beloofde terugbetaling niet uitgevoerd

op 07 augustus 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik huurde een auto via Thrifty (onderaanneming van Hertz) in Marrakech/Marokko 23 dec 2016. Bij inlevering werd het gehele waarborgbedrag gedebitteerd, zogenaamd wegens schade aan de auto. Na veel discussie kon ik bewijzen dat de schade reeds aanwezig was bij het begin van de huur. Ik kreeg eerst meer dan 500 Euro terug (in maart 2017), later (eind april) beloofde de klantendienst van Hertz/Nederland/Benelux het resterende bedrag van 794 Euro ook terug te storten (via mail 2x bevestigd mét de interne nota van betaling). Ondanks herhaaldelijke telefoons, mails en tenslotte aangetekend schrijven aan Hertz/Brussel kreeg ik nog steeds niets van dat bedrag gestort.

Gewenste Oplossing:

Uitvoering van de beloofde storting van 794 Euro (eventueel mét nalatigheidsintresten ?)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geerd Van den Abbeele