Klacht: Beloofde telefoons worden niet geleverd

op 08 februari 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 Januari is een monteur van Belcentrale langs geweest om nieuwe VoIP telefoons te installeren. Hij bleek niet de juiste telefoons bij zich te hebben en kon de telefoons niet installeren, maar we moesten wel ineens ter plekke een contract tekenen.

Volgens de monteur zouden de telefoons binnen 1 a 2 werkdagen geleverd worden, maar dat gebeurde niet. Ik heb daarna met Kim van Belcentrale gesproken die het uit zou zoeken en de telefoons op zou laten sturen indien mijn verhaal klopte. Toen we dagen daarna nog steeds niets gehoord of ontvangen hadden heb ik met Mounya van Belcentrale gesproken. Ook die zei dat de telefoons opgestuurd zouden worden. Daarna heb ik nog weer met Ipek gesproken die contact op zou nemen met de leverancier van de telefoons.

Inmiddels zijn we twee weken later en hebben we nog steeds geen telefoons.

Gewenste Oplossing:

Wanneer wij de VoIP telefoons ontvangen hebben en we via VoIP met die telefoons kunnen bellen, zoals ook in het contract is afgesproken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 08 februari 2018 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Kerver,

Inmiddels hebben wij contact met u gehad en is uw klacht besproken.
Gelukkig hebben we samen een oplossing gevonden en werken uw nieuwe toestellen inmiddels naar behoren. Tevens heeft u een creditnota van ons ontvangen voor de periode dat uw toestellen niet werkten.
We hopen van harte dat u tevreden bent met de geboden oplossing en vernemen dit uiteraard graag.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door Kasper55