Klacht: Beloofde geld niet retour gehad

op 04 augustus 2017 over HighCo DATA in de categorie Refund bedrijven

In april 2017 heb ik een spel gekocht bij de Intertoys. Van het aankoop bedrag zou ik 7,50 retour krijgen via Highco Data.
Na meerdere telefoontjes met zowel de Intertoys als High co Data zelf, na een niet werkende website en meerdere e-mailtjes kreeg ik eindelijk de reactie dat ze het in behandeling gingen nemen en als de informatie niet voldoende was zou ik het terug horen. Drie maanden verder nog steeds geen reactie gehad dus email ik ze nogmaals met de vraag waar mijn geld blijft. Wat denk je? Helaas mevrouw de actie is gesloten, u krijgt uw geld niet terug….. Schandalig!

Als High co Data hun beloftes na komt en mij mijn geld terug stuurt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HighCo DATA over deze klacht.

Bericht van HighCo DATA

4 maanden geleden - Beste Anneloes, Wij gaan dit intern bekijken en zullen u feedback geven van zodra wij meer nieuws hebben. Vriendelijke groeten, HighCo DATA

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HighCo DATA in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat HighCo DATA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HighCo DATA

Heeft op 04 september 2017 om 11:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door AnneloesCh