Klacht: wijziging contract

op 22 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij worden overgezet op een digitale lijn heb mail gehad bij 2 jarig contract is telefoon toestel voor niets nu is net gisteren dat verandert in bij een contract van 3 jaar wat toevallig ,wij krijgen binnen kort glasvezel dus ga niet meer voor 3 jaar vast zitten ,maar zo heeft het sturen van mail met beloftes niet erg veel zin en gaat het vertrouwen in bel centrale wel weg zeker nadat ik terug gebeld zou worden maar geen telefoontje heb gehad

Gewenste Oplossing:

excuses , uitleg en evt tegemoetkomen in de aanschaf kosten van de telefoons

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 22 juni 2018 om 09:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door dinimenkhorst@hotmail.com