Klacht: toen de klant nog koning was en ik de klant

op 26 september 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De installatie van telefonie was binnen een uur afgerond en daarna waren de mannen snel weg. IK had graag nog even 15 minuten instructie gekregen over de toestellen. Ze hebben wel handleidingen achtergelaten maar die kan ik niet lezen met mijn kippige ogen. Er is een cursus ochtend in Rotterdam, maar ik woon in Gelderland. Even wat tijd om mij alle nieuwe knoppen uit te leggen was wel fijn geweest.

Gewenste Oplossing:

uitleg op kantoor thuis

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 26 september 2018 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Astrid,

Wat jammer dat u een klacht heeft! Nou , klacht? U geeft ons vooral feedback! Dank hiervoor.
We begrijpen dat het gebruik van de nieuwe toestellen wat uitleg behoeft. Wij hebben elkaar zojuist gesproken en telefonisch het gebruik van uw toestellen besproken. Een soort minicursus, gelukkig begrijpt u nu goed hoe alles werkt.
We wensen u veel plezier met uw nieuwe toestellen!

Alle klachten die gemeld zijn door Pippalot