Klacht: Opzegging telefoonabonnement niet goed verwerkt

op 28 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Afgelopen week ontving ik fakturen over de periode voor 1 juli 2015.
Het abonnement is tijdig opgezegd. Tweemaal zelfs. De winkel waar dit abbonement voor was is al 3 jaar opgeheven en dit abonnement was voor de vaste en mobiele telefoon.
Het bedrag is brutaalweg van de bankrekening gehaald.
Ons klantnummer was 15745, of 284328.
Schildersbedrijf Arnemuiden BV

Tot nu toe hebben wij geen terugbetaling ontvangen. Wij hebben het tot tweemaal toe opgezegd, men heeft dat blijkbaar niet goed verwerkt en dan alsnog van de bankrekening halen, zonder enige uitleg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 28 juni 2018 om 17:09 geantwoord

Wijzigen
Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Reactie van de melder van de klacht BenBoos1

3 weken geleden - Mijn klacht heb ik bijgewerkt, zie hierboven. Zie het als een Ultimatum. Ik ben zeer teleurgesteld in de belcentrale en ga dat ook kenbaar maken.

Alle klachten die gemeld zijn door BenBoos1