Klacht: Onterechte verlenging, ze laten me niet overstappen

op 28 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We zitten met ons bedrijf met ISDN2 bij Belcentrale. Ze zijn al een tijdje aan het aandringen op een overstap naar VoIP. Dit wil ik niet bij Belcentrale want ze kunnen niet bieden wat ik wil. Daarom wil ik overstappen naar een andere partij maar Belcentrale zegt dat het contract loopt tot 2021?! en dat er al een overstap naar VoIP loopt. Dit laatste zorgt ervoor dat mijn nieuwe aanbieder de nummers niet kan overnemen.

Gewenste Oplossing:

Als Belcentrale alle 4 mijn telefoonnummers vrij geeft en de blokkade er afhaalt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 28 juni 2018 om 17:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wijzigen
Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door armand@tritel.nl