Klacht: onder druk en loze beloftes een abonement aansmeren.

op 05 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

4 maanden geleden - Geachte heer Smulders, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Een collega zal spoedig contact met u opnemen.

Reactie van de melder van de klacht l smulders

4 maanden geleden - ik heb nog geen contact gehad met wie dan ook alleen rekeningen en al een maand geen telefoon aansluiting meer. groet lm smulders.

Reactie van de melder van de klacht l smulders

4 maanden geleden - graag een bericht terug zodat ik kan zien dat het is aangekomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 12:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wijzigen
Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 20:03 geantwoord

dit is geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door l smulders