Klacht: Geen telefoon meer

op 13 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonder overleg hebben ze eenzijdig onze isdn lijn uit bedrijf genomen dus hebben we geen tel meer maar ook geen doormelding op het alarm en ze zijn niet te bereiken, ik heb vandaag al meer dan een uur in de wacht gehangen schandalig, dit bedrijf moet voor bereikbaarheid zorgen, niet dus!

Gewenste Oplossing:

Als ze dit direct terugdraaien zodat ik met een andere provider in zee kan gaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

2 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Een collega zal contact met u opnemen om de kwestie te bespreken. Indien er vragen zijn vernemen wij deze uiteraard graag van u.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 21 juni 2018 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw,

Wat spijtig dat u een klacht heeft over Belcentrale. De klachten die hier worden geplaatst, worden niet door Belcentrale gelezen. Mocht u een klacht hebben, stuur deze dan naar reactie@belcentrale.nl of neem contact op met de klantenservice via 088-3334446.
De klantenservice van Belcentrale staat u graag te woord!

Vriendelijk groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door Schelfhout Elektro