Klacht: Geen telefoon meer

op 13 juni 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonder overleg hebben ze eenzijdig onze isdn lijn uit bedrijf genomen dus hebben we geen tel meer maar ook geen doormelding op het alarm en ze zijn niet te bereiken, ik heb vandaag al meer dan een uur in de wacht gehangen schandalig, dit bedrijf moet voor bereikbaarheid zorgen, niet dus!

Gewenste Oplossing:

Als ze dit direct terugdraaien zodat ik met een andere provider in zee kan gaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

2 weken geleden - Geachte heermevrouw, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Een collega zal contact met u opnemen om de kwestie te bespreken. Indien er vragen zijn vernemen wij deze uiteraard graag van u.

Alle klachten die gemeld zijn door Schelfhout Elektro