Klacht: belcentrale mijn verteld dat het onderdeel kpn was

op 08 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nu een abbonemend bij kpn alles in ëën kpn zou alles regelen,nu komen wij er achter dat dat niet kan.omdat wij een contract bij belcentrale hebben.
ik heb niks getekend.dus elke maand bijna 30 euro plus kpn gespreks kosten.En wat doet belcentrale voor ons niks. dus waar betaal ik dan voor??al vele malen gebeld nu afkooppsom van 200 euro .aan de tefoon misleidend dat belcentrale onderdeel van kpn is.sinds 28-05-2014 bij belcentrale.kan je nu niemand meer vertrouwen.
margret de keizer

Gewenste Oplossing:

het zou normaal zijn een maand opzegtermijn .wat ook in de voorwaarde staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 19 juni 2017 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Keizer,

Dank voor uw tijd zojuist aan de telefoon.
U heeft van Belcentrale een afkoopsom ontvangen omdat u, doordat een andere provider de diensten heeft weggehaald, het contract vroegtijdig heeft beëindigd.
U heeft mij uitgelegd dat de andere provider dit zou regelen, maar dit niet helemaal goed is gegaan. Belcentrale is u daarom tegemoetgekomen.
Ik hoop van harte dat u tevreden bent met de geboden oplossing en hoop u in de toekomst weer als klant te kunnen verwelkomen.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door wcdekeizer@planet.nl