Klacht: Belcentrale en Trustpilot onbetrouwbaar!

op 15 juni 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Mijn onderstaande beoordeling werd door Belcentrale zelf verwijderd van Trustpilot. Ik heb dit een aantal weken in de gaten gehouden en dit gebeurt bij iedere beoordeling van 1 of 2 sterren! Dat kán toch niet! Dan mag het wat mij betreft óók geen TRUSTpilot meer heten: een totaal onjuist beeld wordt er zo afgegeven van in ieder geval Belcentrale en daardoor zullen er nog méér nieuwe klanten de dupe gaan worden van de ongewenste, onklantvriendelijke praktijken van Belcentrale! Echt heel héél slecht, oplichterij als je het mij vraagt.

Binnen het bedrijf waar ik werk, zijn we korte tijd geleden overgestapt naar VOIP via Belcentrale.nl. Toen het contract eenmaal ondertekend was door ons, ging het direct mis; beloftes werden niet nagekomen, er wordt niet teruggebeld, de facturen kloppen niet, alles kost extra geld en verder is het een grote administratieve chaos binnen het bedrijf. Kortom: het is één grote RAMP: horror!! En de ‘cursus’ die ze aanbieden is echt schandalig slecht en voegt niks toe; daar zit je dan 2 uur lang voor in de auto (en file) om op tijd in Rotterdam te zijn. De positieve(re) reacties over Belcentrale zijn naar alle waarschijnlijkheid grotendeels NEP. Het is namelijk zo dat alle medewerkers van Belcentrale met een eigen referentienummer óók een bericht kunnen plaatsen. Dat is oplichterij en voor de gek houderij: er wordt een beeld geschetst dat totaal niet strookt met de waarheid. Met dit in de gedachte heeft u het juiste beeld van de gehele werkwijze binnen Belcentrale.
Dringend advies: kies NIET voor Belcentrale, maar ga voor een betrouwbaar bedrijf!!

Als mijn beoordeling voor IEDEREEN zichtbaar is binnen Trustpilot, omdat ik anderen duidelijk wil maken wat mijn ervaring is (binnen het bedrijf waar ik werk) met Belcentrale. De consument en bedrijven moeten zelf betrouwbaar onderzoek kunnen doen, om te bepalen met welke telecomprovider te in zee gaan. Als wij dit van tevoren geweten hadden, hadden wij in ieder geval nóóit een voip-contract afgespoten bij Belcentrale!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Belcentrale

5 maanden geleden - Beste Suzanne, Wat jammer om te lezen dat u ontevreden bent over Belcentrale. Graag komen we in contact met u, zou u mij een klant- of relatienummer kunnen toesturen? Op trustpilot.nl, mag ELKE klant over ons schrijven. Alle positieve en negatieve reacties van onze klanten zijn gelijk te lezen. Echter heeft Trustpilot in haar voorwaarden opgenomen dat er wel ten allen tijden een aankoopbewijs overlegd dient te worden. Indien u deze verstuurt naar Trustpilot, staat uw referentie gelijk weer online. Zie ik uw realatienummer zo verschijnen? Vriendelijke groet, Team Belcentrale.

Reactie van de melder van de klacht data-sq

5 maanden geleden - Ik ben geen klant, want de klant is het bedrijf waarvoor ik werk. Ik ben de gebruiker! Ik en mijn collega's hebben echt héél veel last van de werkwijze van Belcentrale: het werkt gewoon niet goed, het dialplan kan niet worden ingesteld, klachten worden niet opgepakt en ook erg frustrerend; er wordt niet teruggebeld of gereageerd op onze mailberichten als wij erom vragen. Het zou u sieren als u werk maakt van het daadwerkelijk oplossen van onze (en alle andere) klachten, in plaats van werk en tijd steken in het verwijderen van negatieve reviews op Trustpilot! U verschuilt zich nu achter de smoes dat u zogenaamd een klantnummer nodig heeft om mijn review te laten staan. En dat terwijl u heel goed weet waarom het gaat. Laat gewoon zien dat u karakter heeft en ook eerlijk kunt zijn en publiceer mijn beoordeling gewoon weer op Trustpilot. Dan zal ik er 2 sterren van maken in plaats van 1.

Bericht van Belcentrale

5 maanden geleden - Beste Suzanne, Het betreurt mij dat u mij niet de gelegenheid geeft in contact met u te komen om een aantal zaken rondom uw recensie en klacht op te helderen. Het mobiele nummer dat u heeft genoteerd bestaat en en u wenst geen relatie- of factuurnummer aan mij door te geven. Helaas kan ik uw referentie op trustpilot niet online zetten, dit is allemaal in beheer van Trustpilot zelf. Daar nogmaals het dringende verzoek uw referentie naar hen toe te sturen. Alvast bedankt!

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 26 juni 2017 om 13:50 geantwoord

Beste Suzanne,

Helaas heb ik tot op heden geen reactie en juiste gegevens van u mogen ontvangen en is het voor mij dus niet mogelijk met u in contact te treden en uw klacht te bespreken.
Gelukkig hebben we inmiddels wel een bezoek kunnen brengen aan uw werkgever en zijn de problemen besproken.
We hopen van harte dat we geschetste problemen snel kunnen verhelpen!

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door data-sq