Klacht: Belbus niet komen opdagen. Lijn 41 van Boshoven naar Graswinkel

op 21 september 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Belbus die ik van te voren heb besteld is niet komen opdagen. Opstap Voorburcht 05:54.
Om 05:58 contact op genomen met de belbus lijn. Belbus gaf aan dat het erg vervelend was en dat er direct een melding werd gemaakt zodat ik de aansluiting van lijn 73 station roermond via hunsel nog kon halen op station Weert. Lijn 73 werd ook ingelicht. Er werd gereageerd op de melding van lijn 41 belbus gaf aan dat het vervoer er over 10 minuten zou zijn. Echter was dat niet zo de taxi was te laat om de aansluiting van lijn 73 te halen want die vertrok om 06:19 en de taxi arriveerde pas om 06:20 bij mij. Toch maar ingestapt en naar station gereden om te kijken of lijn 73 nog een paar min had gewacht, helaas was dat het niet het geval en was de bus lijn 73 al vertrokken. Ik kwam pas om 06:25 aan op het station in Weert. Ik vond dit erg vervelend want de volgende bus kwam pas over 1uur 07:23. Ik heb mij werk/stage moeten inlichten voor het ongemak en dat ik dus pas over 1uur aanwezig zou zijn. Ik vond het erg vervelend want dat is weer 1uur minder en dat gaat mij alleen maar in mijn nadelen werken. Ik vond het niet netjes van de belbus dat ik niet op de hoogte werd gebracht en dat ik 1uur moest wachten, als ik niet had gebeld werd ik niet op de hoogte gebracht.

Als dat het netjes met mij wordt afgehandeld/onkosten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yasmina. Oui