Klacht: Belangrijke documenten te laat geleverd, als altijd, super slechte service

op 04 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket JVGL106871554271768922 op 27 juni aan dhl aangegeven, op de 24ste juli geleverd, super slechte klantendienst, wilden niet op mijn vragen antwoorden, het pakket werd in tussentijd meerdere keer verloren, geleverd bijna 30 dagen later. In tussentijd, heb ik restitutie aanvraag verzonden, natuurlijk geen antwoord. DHL heeft als altijd niets gedaan

Gewenste Oplossing:

100% restitutie voor niet levering op tijd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 augustus 2017 om 13:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 augustus 2017 om 14:14 geantwoord

Maar jullie antwoorden niet op mijn restitutieverzoek, wegens DHL website, mijn aanvraag moet binnen 10 dagen onderzocht worden, maar er was echt lange tijd en ik krijg gewoon geen antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door adamheley