Klacht: belangrijke brief niet bezorgd

op 24 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op woensdag 26 juli heb ik een belangrijk brief voor het UWV gepost in de brievenbus op de Oude Gracht 427 (bij de Raadshop aldaar). Deze brief is niet aangekomen bij het UWV (Amsterdam). Op de achterzijde van de brief schrijf ik altijd adres en postcode. De brief (indien onbestelbaar) zou dus bij mij terug bezorgd kunnen worden.
Door dat deze brief niet is aangekomen ben ik in de problemen bij het UWV gekomen.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik zien dat deze brief alsnog boven water zou komen, dan wel een schriftelijke bevestiging van het zoekraken van deze brief van u ontvangen. Wellicht kunt u zelf nog een andere oplossing bedenken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw De Roos, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg jammer om te horen dat uw poststuk naar het UWV nog niet is aangekomen. Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is, en ik wil dan ook mijn oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak. Omdat normale briefpost niet volgbaar is, kan ik helaas niet achterhalen waar uw poststuk nu is. Ik wil wel graag een melding voor u maken, zodat wij kunnen kijken of dit vaker voorkomt. Wilt u mij daarvoor het volledige adres van de ontvanger sturen? En heeft u eerder post naar dit adres gestuurd die niet is aangekomen? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte mevrouw de Roos, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Roos,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Wij hebben u daarom onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden met het verzoek om aanvullende informatie. Helaas hebben wij tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een andere wijze is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door lauracaroline