Klacht: Belachelijke service

op 01 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit nu al 2 middagen te wachten op mijn Hugo Boss shirt en krijg dus net al gisteren te horen dat de ontvanger niet thuis is….
Wat een onzin, ik neem dus al 2 dagen voor niks vrij in de middag van mijn werk.

Mijn shirt zo snel mogelijk leveren, en niet aangeven dat er niemand thuis omdat jullie het te druk hebben.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 december 2017 om 17:51 geantwoord

Beste meneer Van de Water,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u inmiddels al enige tijd op uw pakket wacht, terwijl u wel thuis was en geen bezorger heeft gezien. Volgens mijn gegevens is de bezorger wel bij u langsgeweest. Het is eventueel mogelijk om te onderzoeken wat er precies is misgegaan in opdracht van de verzender. Dit is echter niet mogelijk in opdracht van de geadresseerde. De bezorging van uw pakket staat vanavond tussen 18.00 en 21.00 uur gepland. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vivian
DHL Parcel Webcare
www.dhlparcel.nl
088 – 345 4300

Heeft op 12 december 2017 om 19:13 geantwoord

Ik heb nog steeds niks ontvangen (12-12-2017) ik heb inmiddels begrepen dat het pakket retour is gegaan naar HB, iets wat ik niet geloof en jullie het al kwijt zijn sinds leverdag 1 dus mijn verwachting is ook dat het daar nooit zal aankomen.
Ik weet dat ik me tot Hugo Boss moet wenden omtrent dit soort zaken.
Maar ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat DHL loopt te kloten en mijn vermoedens zullen worden bevestigd omdat het pakket nooit terug zal komen bij Hugo Boss

Alle klachten die gemeld zijn door Nittert