Klacht: Belachelijke service

op 05 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou DHL mijn pakket bezorgen, tussen 0900u en 1500u. Na controle van mijn Track&Trace blijkt mijn pakket te zijn bezorgd en zelfs te zijn ondertekend door mij. Ik heb echter niets mogen ontvangen.
Na over en weer bellen met zowel de afzenden als DHL blijkt het pakket te zijn geannuleerd onder het mom: Klant was niet thuis.
Ik heb mijn dubbele klapdeuren als de gehele dag wagenwijd openstaan. Ook heb ik geen briefje in mijn brievenbus gevonden. DHL legt het probleem bij mij neer, want “wij staan niet in contact met de koeriers.” Eigenlijk is het dus MIJN probleem dat DHL niet komt opdagen? Belachelijk! Hoeft een koerier geen verantwoording af te leggen? Wordt er geen controle uitgeoefend op hun retouren? En kan een chauffeur aangeven dat een pakket is bezorgd, ondertekend en verdwenen zonder dat er word geluisterd naar de klacht van de klant? Ronduit waardeloos en een belachelijke service vanuit DHL!

Ik ben tevreden wanneer DHL mijn pakket op de afgesproken datum, 04/10/2017 afleverd, de koerier aangesproken wordt vanwege deze fraude, diefstal, verduistering (want dat is het) en DHL zijn excuses aanbiedt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 05 oktober 2017 om 14:39 geantwoord

Heeft op 05 oktober 2017 om 15:21 geantwoord

Vandaag besteld, morgen door DHL geleverd. Ik heb niets aan klachten, daar krijg ik mijn pakket niet mee terug. Een pakket, nooit aangeboden, maar wel ondertekend? Fraude! En een dikke vergoeding voor de klant!

Alle klachten die gemeld zijn door Dave Tierie