Klacht: belachelijke belkosten en dan niemand aan de lijn krijgen

op 02 november 2011 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

april 2011 lg optymus 2x abonnement afgesloten bij vodafoon, na 2 weken al problemen,wel geteld 3 x naar dynafix getuurt,en de problemen werden alleen maar erger,vodafoon medewerkers konden ook niet helpen weten ook niet veel,weer terug sturen naar dynafix na 4 werkdagen en een telefoonrekening van 47 euro verder nog steeds de zelfde problemen, heel boos terug naar de vodafoon winkel en die gingen intern kijken als we recht hadden op een nieuwe telefoon, en gelukkig een nieuwe gekregen,in september 2011, een htc werk perfect en heel tevreden, maar van dynafix draait mijn maag nog rond,ze beanwoorden je mails niet,bijna 2uur aan de telefoon hangen en dan nog niemand eraan krijgen,ben nu nog met ze bezig en krijg direct te horen dat ze niet over de belkosten gaan,en dat ze nooit een mail ontvangen hebben dat ze een of ander IMA nr willen weten enz….. om gek van te worden

Gewenste Oplossing:

de belkosten terug en een exsuse voor het ongemak

Alle klachten die gemeld zijn door mowgi