Klacht: Belachelijk slecht bedrijf

op 26 juli 2017 over van Gansewinkel in de categorie Schoonmaakbedrijven

Ben nu al bijna een jaar bezig om mijn afvalcontainer op een normale manier geleegd te krijgen. Het om een normale afvalcontainer die al bijna 10 jaar op dezelfde plek aan de weg geleegd wordt.
Ineens was het een probleem om de container te bereiken.
Vanaf dat moment alleen maar drama, moet bijna elke week bellen omdat de container weer niet geleegd was. De zogenaamde klantenservice gebeld, met de melding u krijgt een vervangende lediging… Wat dus nooit gebeurt. Afgelopen maanden is het hoogte punt van irritatie bereikt.
Nadat de container weer niet was geleegd heb ik een klacht ingediend, ik kreeg een terugmelding dat ik binnen 24u terug gebeld zou worden. ik heb het afgewacht tot de volgende week.. Weer niet geleegd, weer een klacht ingediend weer geen reactie, dat is nu 4x achter elkaar gebeurt. En nu ben ik het dan echt zat.
Heb vandaag eindelijk een leidinggevende aan de lijn gehad, maar verhaal verteld en wat kreeg ik als antwoord, u wordt terug gebeld….
Heb per direct mijn contract opgezegd en zou dit bedrijf ook zeker nooit aan een ander aanbevelen.

Ik denk dat ik hier niet meer tevreden uit kan komen.
Ik betaal voor een dienstverlening die niet geleverd wordt, als je daar dan wat van zegt wordt er niet op gereageerd en totaal niets mee gedaan.
Ben er klaar mee.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over van Gansewinkel

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over van Gansewinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mce@inbouwcenter.nl