Klacht: Belachelijk hoge boete bij buitenbundel internet gebruik.

op 27 december 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al klant vanaf het begin. Ik had een spike in mijn data verbruik, eenmalig, ik bel hierover, de man aan de telefoon verteld mij dat het wordt opgelost. Ik vernieuw mijn contract. Ik ben nu al vanaf 28 september bezig het geregeld te krijgen. Komen ook nog incasssokosten bij, terwijl zij het niet regelen.

Gewenste Oplossing:

Gewoon klanten behandelen als mensen, normale boetes hanteren, en geen valstrikken om extra geld te verdienen, want dat is gewoon oplichting.
Niet iedere keer iemand anders de mail laten beantwoorden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sidd