Klacht: Belachelijk hoe ze met je omgaan als vaste klant. Niemand helpt!

op 23 mei 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

In januari dit jaar een nieuw abonnement afgesloten in de kpn winkel omdat mijn telefoon stuk was wilde ik graag snel mijn nieuwe telefoon maar deze was toen niet op voorraad in de winkel.
Ze konden hem voor me bestellen dan had ik hem maandag in huis. Contract afgesloten en wachten op de telefoon. Helaas kwam er maandag geen telefoon dus ik terug naar de winkel en er was iets mis gegaan dus moest het contract weer opzeggen en dan weer aansluiten en opnieuw bestellen. Om een lang verhaal kort te maken is dit tot 4 x aan toe gebeurd. Uiteindelijk was de telefoon wel in de winkel en heb ik hem meegekregen.
Vervolgens krijg ik mijn eerste factuur van 55 euro.
Dit is vele malen hoger dan het contract wat ik afgesloten namelijk 32.50.
Gelijk gebeld en niemand kon iets doen dus moest ik maar weer naar de winkel.
De winkel geeft toe bij de 4e keer van het afsluiten een fout te hebben gemaakt maar dit kon alleen telefonisch weer opgelost worden. Ik heb gebeld er is een expert voor me bezig geweest die alles terug zou draaien en op zou lossen waar ik vervolgens al 2 maanden weer niks van gehoord heb.
Natuurlijk bel je dan nog een keer en dan kunnen ze allemaal niks voor je doen. Je moet maar naar de winkel. Nu kon ik er voor kiezen om een officiële klacht in te dienen zodat het terecht komt bij iemand die het wel kan oplossen. Weer een week verder en nog niks.
Vind het belachelijk dat er zoveel mensen werken bij jullie en dat Niemand maar dan ook echt Niemand iets kan betekenen voor je.
Zodra ik kan zeg ik alles bij jullie op!

Wanneer jullie mijn contract terug draaien en mijn geld terug geven wat ik al 3 maanden teveel betaal

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kabelsma