Klacht: Belachelijk hard rijden

op 23 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er komt twee minuten geleden een medewerker van jullie door onze straat knallen met zeker 70 terwijl er dertig is toegestaan. De volgende keer doe ik aangifte, er spelen hier kinderen.. Ik verwacht een antwoord..

Dit slaat nergens op..

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Kwam de bezorger een pakket bij u afleveren en heeft u hier de track en trace code van? Heeft u wellicht ook een kenteken kunnen noteren? Ik zoek namelijk graag uit wie dit is geweest zodat we de nodige maatregelen kunnen treffen.Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

DHL

Heeft op 23 mei 2020 om 12:11 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Marlijn
Webcare DHL Parcel