Klacht: Belachelijk groot bedrag betaald aan invoer,btw en administratiekosten.

op 03 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Jongstleden een artikel gekocht vanuit China via Aliexpress.
Jaren goed gegaan, tot nu.
Worden gebeld door DHL, dat we €41,- extra moeten betalen voor een artikel waarvoor ik €53,- heb betaald?????
Hoe komt men aan zo\\\’n belachelijk bedrag?

Hier kan men de kosten opvragen die je klaar moet leggen voor het transportbedrijf: https://www.invoercalculator.nl/
Dit zou voor mij zo\\\’n €6,- moeten gaan kosten.
Dat is een verschil van €35,-??????
Betaal je niet, ben je ook het artikel kwijt en dus ook €53,-

Ik ben pas tevreden als men mij kan overtuigen waar dit probleem zit, anders zou ik graag €35,- willen ontvangen.
Mocht dit niet lukken zal ik in de toekomst op zoek gaan naar een ander transportbedrijf en het bedrijf Aliexpress inlichten over mijn ontevredenheid over DHL.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 mei 2016 om 15:34 geantwoord

Beste Hodz,

Ten eerste mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u ervaart met DHL.

Tot mijn grote spijt moet ik u mededelen dat ik u via dit medium niet verder kan helpen.
Deze site (klacht.nl) wordt beantwoord door DHL Parcel. Uw zending is via het netwerk van DHL Express gegaan. Wij van DHL Parcel hebben helaas geen inzicht in de zendingen van DHL Express. Ik wil u vragen om contact op te nemen met de klantenservice van DHL Express. Dit kunt u doen via het telefoonnummer 0880552000.

Mijn oprechte excuses dat ik u niet verder kan helpen.

Carola
DHL klantenservice.