Klacht: Belabberde/vage service

op 29 april 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Had eerst een abonnement aangeschaft via Media Markt (KPN abbo). Vervolgens wou ik deze annuleren ivm nummerbehoud. Stuur ik een e-mail naar Media Markt dat ik graag de bestelling wil annuleren verwijzen ze me door naar een telefoonnummer dat van Typhone blijkt te zijn(nergens in de bestelling/betaling/mail staat dat de aanvraag via hun loopt). Moest ik vervolgens 15 min wachten voor ik een reactie krijg van Typhone heel gezellig dit. Is die aanvraag geannuleerd en de andere aangevraagd alles geregeld mooi dacht ik, krijg ik gister een berichtje van we komen je simkaart afleveren maar het telefoontoestel is niet op voorraad (terwijl op de site duidelijk staat OP VOORRAAD). De reden dat ik bij Media Markt wou bestellen was omdat ze namelijk snel leveren. Maar na deze bestelling zeg ik mijn volledige vertrouwen op in ze.

Duidelijk maken waarom mijn telefoon niet geleverd word als jullie hem wel verkopen en duidelijk maken wat er met zo een bestelling gebeurt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Y -