Klacht: Belabberde servicepostagentschap Vledder

op 10 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ondergetekende heeft dezelfde klachten als onderstaand: https:www.klacht.nlbelabberde-service-postagentschap

Onbeschoft en onprofessioneel gedrag. Tevens een houding wat ik zou willen bestempelen als paarse krokodil attitude.

Mijn vrouw zegt vriendelijk goedemorgen en dat ze een pakje halen komt halen met een nieuw Experia modem van KPN er in voor ons weekendhuisje in Drenthe. Verzocht wordt dan door KPN om het oude modem in een doos weer in te leveren op het postagentschap. Er wordt geen terugzend etiket oid ter beschikking gesteld. Voor ons is deze omruilprocedure onbekend.

Helaas had mijn vrouw geen passende doos thuis, maar aangezien de modems hetzelfde is kon eenvoudig na overhandiging van het pakket dit even geopend worden, het nieuwe modem ter plekke ter plekke omgeruild worden voor het oude waarna de boel weer gesloten en teruggestuurd worden in keurig passende en herverbruikte verpakking (ook nog milieuvriendelijk) .Zou misschien 30-60 seconden in beslag nemen. Druk was het niet (dorpswinkel)

Vrouw van de eigenaar wachtte mijn vrouw na de begroeting al nors op, begon haar de les te lezen over haar huiswerk niet te hebben gedaan, vervolgens weigerde ze mee te werken aan bovenstaande. Ze liep weg en liet mijn vrouw gewoon alleen in de winkel staan. Haar man kwam er vervolgens bij maar deze herhaalde de preek opnieuw en wilde ook niets doen als niet eerst een verzenddoos a 5 euro 10ct gekocht werd. Uiteindelijk heeft mijn vrouw dat maar gedaan aangezien anders eerst weer naar huis gereden moest worden (70 km)

Klant-onvriendelijk, star en bureaucratisch (ja daar staat ie (paarse krokodil))

Een stevig gesprek over klantvriendelijkheid met dreiging anders het postagentschap weg te halen. Gezien de eerdere klacht is dit geen incident geweest en dit is zeker geen reclame voor PostNL

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Beijer, Hartelijk dank voor uw bericht. Uit uw bericht haal ik dat uw vrouw de medewerkers in de winkel als niet klantvriendelijk heeft ervaren. Graag wil ik reageren op uw bericht. Allereerst mijn excuses voor het ontstane ongemak! Ik vind het zeer kwalijk om te horen dat de medewerkers niet klantvriendelijk waren naar uw vrouw toe. Ik zou hier graag een klacht voor willen indienen. Kunt u mij vertellen of uw vrouw toevallig ook een barcode of trackingcode heeft gekregen voor het retourneren van de oude modem? En op welke datum heeft het plaatsgevonden en op welk tijdstip? Wat is het adres van de locatie? Deze gegevens heb ik nodig om uw klacht te kunnen registreren. Nogmaals mijn excuses! Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Dlonra

3 maanden geleden - Het trackingnr.van het opgehaald pakketje was 3SIPBS660156401 van dat van het tegelijk in te leveren modem pakker is mij niet bekend. Het agentschap Dorpstraat 14 8381 AN Vledder het tijdstip zal tussen 10.30 en 11.00 geweest zijn. Datum 6 september.

Heeft op 10 september 2018 om 12:03 geantwoord

Geachte heer Beijer,

Bedankt voor uw aanvullende gegevens. Ik heb inmiddels de klacht doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Vanuit daar zal dit voorval met de betreffende locatie worden besproken. U ontvang hier geen terugkoppeling meer van, maar we hopen zo te voorkomen dat dit opnieuw gebeurt.

PostNL Klantenservice

Heeft op 10 september 2018 om 12:44 geantwoord

Geachte Klantenservice

Het zou toch wel fijn zijn als hier een follow up of feedback richting klant komt, zeker gezien het feit dat indien men zoekt op/kijkt bij reviews over dit agentschap het vrijwel identieke klachten regent. Voor de goede orde: ons bezoek vorige week was de eerste keer daar.

Ik neem gezien voorgaande aan dat daar hopelijk vaker door PostNL met dit postagentschap over gesproken is Maar ook dat dit kennelijk geen verbetering heeft gebracht. Als men dan hetzelfde blijft doen, blijft men hetzelfde krijgen. Dat is een weinig bevredigende oplossing.

Vandaar toch gaarne de feed back inzake de gemaakte afspraken/ bereikte oplossing met dit overleg.

Alle klachten die gemeld zijn door Dlonra