Klacht: belabberde klachtafhandeling

op 28 januari 2011 over LG in de categorie Electronica Merken

In augustus het nieuwe 11 kg koolborstelloze wasautomaat gekocht bij modern.nl
Al na een maand begonnen de klachten. Talloze storingen bij het centrifugeren cq helemaal niet meer centrifugeren.
Alles aan gedaan om het apparaat stevig en waterpas af te stellen. Niets hielp. Half december gemeld bij Modern.nl en Lg-service en later CE-repair. Nu bijna 7 weken verder, na talloze telefoontjes en twee monteur aan huis nog geen steek verder gekomen. Niets opgelost en niets gerepareerd. Aanstaande week komt er een derde Belgische LG- monteur, misschien dat dat helpt. Geen vertrouwen meer in dit apparaar en nog minder in de organisatie en service van LG. Dus zeven weken niet kunnen wassen en het antwoord van allen wqas dat ik maar geduld moest hebben. Er werd totaal geen service verleend.

Gewenste oplossing

De mogelijkheid voor een ander apparaat. Zeker geen LG meer. Deze week gaat er een brief naar de verkoper en een klacht naar LG om tot ontbinding van de koop te gaan komen. Het is mij inmiddels wel gebleken via internet dat dit apparaat een te slappe constructie heeft en dat vele wasautomaten van Lg, ook andere typen, vaak centrifugeer-problemen heeft, wellicht software-kinder-ziektes.

Reactie van de melder van de klacht lgnep

7 jaren geleden - Het heeft allemaal lang geduurd. Er zijn vele communicatie-fouten binnen het bedrijf geweest. Nederland/België samenwerking verliep moeizaam. Uiteindelijk wel opgelost. Het moederbord/aansturing is vervangen en het apparaat doet zijn werk naar behoren.

Bericht van mitchie0

6 jaren geleden - In iedergeval gefeliciteerd met de oplossing. Als ik het zo lees gaat het bij ons nog wel even duren. Ik kan slechts bevestigen dat de "service" van LG in elk geval belabberd is. Om nog maar te zwijgen over de firma (CE Repair) die hun reparaties uit moet voeren.

Alle klachten die gemeld zijn door lgnep