Klacht: Belaagd door Vodafone medewerker

op 28 april 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Toen voor de tweede keer na aanschaf van een nieuwe telefoon en abonnemenstvorm mijn contacten niet konden worden overgezet heb ik gevraagd wat de technische reden was. De medewerker van Vodafone in de winkel wist het niet en zei ik heb al veel tijd erin gestoken en ga het maar handmatig doen. Op basis van die belofte heb ik een nieuwe telefoon genomen dus zei ik slechte service. De dame kreeg een attitude en toen ik haar naam vroeg moest ik de winkel uit. De collega trok toen mijn telefoons uit handen omdat ze dacht dat ik een foto gemaakt had. Daarop werd de beveiliger gebeld en ik heb hem verzocht de politie te bellen om de zaken goed vast te leggen. De politie heeft de medewerkers aangesproken op hun gedrag en zij kregen ook iets van de attitude van de dames mee. Er is rapport opgemaakt en door het trekken is de nieuwe telefoon beschadigd. Ik mag toch vandaag terug van de klantenservice medewerker Yassin om de telefoon te ruilen echter ik ben zo teleurgesteld dat ik het abonnemenstvorm niet meer wil. Daarop gaf deze klantenservice medewerker zonder het politierapport ingezien te hebben aan dat ik de telefoon en abonnement mag retourneren vandaag en dat ik geen nieuwe ondersteuning in vodafone en belcompany winkels meer krijg. Belachtelijk, ik ben al klant sinds ze libertel heten en ik ben niet agressief geweest. Is niet nodig als ik de naam van de medewerker kan achterhalen via het contract ik vroeg alleen de naam van de collega en dat was nee de winkel uit. Waarom zo ik agressief zijn als ik de naam van iemand vroeg om de slechte service te melden. Wat belachelijk is dat die Yassine als klantenservice medewerker mijn service heeft gecancelled bij alle vodafone winkels terwijl hij zich niet wou mengen in de discussie want hij was er niet bij.

Ik heb het recht een nieuwe abonnemenstvorm aan te gaan bij desnoods een andere vodafone winkel en Vodafone moet zijn medewerkers beter coachen. Waarom vul ik die langdradige klanttevredenheids onderzoeken en vragen in als er niets wordt gedaan aan de kwaliteit. Dat dat zomaar kan dat je al jaren klant bent en op basis van de houding van een medewerkster met een attitude dit zo afgerond word.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dwight Frijmersum